سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه قبولی کنکور دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

نحوه قبولی کنکور دکتری کشاورزی و منابع طبیعی 1403

کنکور دکتری کشاورزی و منابع طبیعی متشکل از دو درس عمومی زبان انگلیسی و استعداد تحصیلی و دروس تخصصی مقاطع لیسانس و فوق لیسانس رشته انتخابی داوطلب است. هر دو درس عمومی دارای ضریب 1 و دروس تخصصی دارای اهمیت 4 برابر با ضریب 4 می باشند. اولین قدم پس از انتخاب گرایش امتحانی توسط داوطلب، مطالعه دفترچه ثبت نام دکتری و آگاهی از دروس تخصصی آزمون کتبی است. پس از آن داوطلب باید اقدام به تهیه کتاب های مناسب و آزموده با راهنمایی بهترین مشاوران آزمون پی اچ دی نماید. همچنین داوطلب ازمون پی اچ دی باید نسبت به تمام مراحل آزمون خود از جمله ثبت نام کنکور دکترا، شیوه مطالعه و تست زنی، مدیریت زمان، مدیریت جلسه آزمون، انتخاب رشته کنکور دکتری کشاورزی و منابع طبیعی و در آخر مصاحبه مقطع دکترای سراسری و دانشگاه آزاد حساسیت داشته و از هر گونه خطایی جلوگیری کند. 

بهترین مشاوران کنکور دکترا در تیم مشاوران برتر، آماده خدمت رسانی به متقاضیان گروه امتحانی کشاورزی و منابع طبیعی در مقطع دکتری هستند. کارشناسان ما از صفر تا صد مسیر قبولی آزمون پی اچ دی همراه داوطلبان بوده و با در نظر گرفتن نمونه کارنامه های قبولی دکترا کشاورزی و منابع طبیعی سال های گذشته و هدف داوطلب مسیر قبولی را برای او هموار می کنند. برنامه ریزی کنکور تخصصی دکتری داوطلب با در نظر گرفتن تمام موارد فوق انجام شده و از سوی کارشناسان شخصی سازی می شود.

 

 

منبع: نحوه قبولی ازمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی


انتخاب رشته آزمون دکتری هنر

مشاوره انتخاب رشته کنکور دکتری هنر 1403

در زمان انتخاب رشته آزمون پی اچ دی سراسری و زمان چیدمان انتخاب رشته دکتری آزاد داوطلبان با چرایی های بسیاری مواجه می شوند که نیازمند پاسخ تخصصی است. چنانچه نیازمند گفت و گو با مشاوران باتجربه مشاوران برتر باشید، می توانید با فشردن دکمه "رزرو مشاوره تلفنی" با کارشناسان ما مشاوره تلفنی داشته باشید.

علاوه بر مشاوره تلفنی، تیم مشاوره تحصیلی مشاوران برتر اقدام به راه اندازی شبکه های اجتماعی همانند کانال تلگرام مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوران برتر نموده است که علاقمندان می توانند به عضویت درآیند و خبرهای مهم تحصیلی را دریافت نموده و به خانواده بزرگ مشاوران برتر محلق شوند.

گفتنی است به سوالات مندرج در بخش دیدگاه ها نیز کارشناسان ما پاسخ کامل خواهند داد و راهنمای شما عزیزان در آزمون دکتری تخصصی خواهیم بود تا با کسب رتبه قبولی امتحان دکترای تخصصی به مصاحبه دکتری راه یافته و پذیرفته نهایی شوید.

 

 

منبع: چیدمان انتخاب رشته پی اچ دی تست هنر


انتخاب رشته آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد کشاورزی و منابع طبیعی 1403

در دفترچه انتخاب رشته ازمون دکتری دانشگاه های سراسری و دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد لیست رشته های زیادی در زیرمجموعه گروه کشاورزی و منابع طبیعی قرار گرفته است که روش انتخاب رشته هر یک از این رشته ها متفاوت از سایر رشته ها می باشد، زیرا ظرفیت اختصاص داده شده، تعداد متقاضیان شرکت کننده و... در رشته های مختلف متغیر است و نیاز به بررسی جامع و سپس اولویت بندی هر یک از انتخاب ها دارد. از همین رو کارشناسان مشاوران برتر آماده راهنمایی و انتخاب رشته تمام رشته های زیرمجموعه کشاورزی می باشند.

 

 

منبع: انتخاب رشته دکتری کشاورزی و منابع طبیعی


مدارک ثبت نام کنکور

متقاضیان باید قبل از هر گونه اقدامی جهت ثبت نام کنکور، دفترچه ثبت نام آزمون سراسری را مطالعه نمایند و از شرایط و مدارک لازم جهت نام نویسی اطلاع یابند. مدارک لازم جهت تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام، شامل اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی متقاضیان می باشد. داوطلبان هنگام وارد کردن اطلاعات خود در سایت سازمان سنجش می بایست با دقت بالایی عمل کنند و اطلاعات خود را با صحت کامل وارد سایت کنند. اگر در قسمتی از تکمیل اطلاعات خود دچار اشتباهی شده اید، می توانید در زمان مهلت مجدد ثبت نام ایینترنتی کنکور سراسری نسبت به ویرایش اطلاعات و مدارک خود اقدام نمایید. در ادامه مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور را ارائه داده ایم:

  • اطلاعات شناسنامه و کارت ملی شامل (نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، سریال شناسنامه و...)
  • عکس 4×3 و یا 4×6 با فرمت jpg و کمتر از 70 کیلوبایت، زمینه سفید و حجاب کامل
  • کد دانش آموزی سال آخر، معدل کل و معدل کتبی دیپلم
  • کد نظام وظیفه برای داوطلبان آقا
  • شماره سریال ثبت نام
  • دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی (دیپلم نظام آموزشی جدید در یکی از شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش، دیپلم چهارساله نظام آموزشی قدیم، مدرک کاردانی، گواهینامه دوره پیش دانشگاهی، مدرک سطح یک حوزوی)
  • مشخصات محل سکونت و کدپستی
  • اطلاعات سهمیه در صورت دارا بودن

 

 

منبع: مدارک نام نویسی آزمون سراسری


مدارک ثبت نام کنکور دکتری

شرکت در کنکور دکتری و هر آزمون دیگری از جمله ثبت نام آزمون ارشد و... ملزم به ارائه یک سری مدارک می باشد. افراد باید با دقت و صحت کامل تمامی اطلاعات و مدارک خود را در سایت بارگزاری نمایند تا منعی از لحاظ شرکت در آزمون نداشته باشند. متقاضیان کنکور دکتری تخصصی می بایست قبل از انجام فرآیند ثبت نام تمامی مدارک را جمع آوری نمایند تا در هنگام سایر مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون دچار مشکل نشوند. در ادامه مقاله تمامی مدارک لازم جهت نام نویسی در آزمون دکتری را شرح داده ایم.

  • اطلاعات شناسنامه و کارت ملی
  • بارگزاری عکس داوطلب مربوط به سال جاری با ویژگی های (سایز عکس 4*3 یا 4*6، فرمت jpg، حداقل اندازه عکس 300*200 و حداکثر اندازه 400*300، حداکثر حجم 70 کیلوبایت، زمینه سفید و وضوح کامل، بدون لکه و خط خوردگی و حجاب کامل)
  • شماره تماس ثابت و تلفن همراه
  • اطلاعات مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • کد رشته تحصیلی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
  • اطلاعات محل سکونت و کدپستی
  • اطلاعات مربوط به سهمیه و کد سهمیه ایثارگری
  • کد وضغیت نظام وظیفه
  • کد پیگیری اتباع غیر ایرانی
  • خرید کارت اعتباری و دریافت سریال ثبت نام

 

 

منبع: مدارک نام نویسی کنکور دکترای تخصصی